Ktoś właśnie założył tu wątek na ten temat i nie chciałem ich linkować do CF... Więc pomyślałem, że przeniosę tutaj moje DIY, wraz z zamieszczeniem schematów pinów.
Po pierwsze, musisz wyjąć zestaw wskaźników. Aby to zrobić, musisz usunąć dwie śruby znajdujące się na czarnym plastikowym elemencie wykończeniowym wokół zestawu.
Jeśli po raz pierwszy wyjmujesz ramkę zestawu wskaźników, musisz wziąć nóż do masła lub coś, co mniej prawdopodobnie uszkodzi plastik i wsunąć go wzdłuż dolnej krawędzi. Jest tam przyklejony. Będzie się trochę opierał, ale po prostu nie spiesz się, a wszystko będzie dobrze.
Następnie, aby wyjąć sam zestaw wskaźników, zdejmij 3 śruby (2 na dole, 1 na górze) i przechyl górną część do przodu, aby móc odłączyć złącza. Wyjmij zestaw wskaźników z deski rozdzielczej i umieść to brzydkie MoFo na eBay!:domo:
Zanim został zainstalowany, po tym jak został naprawdę ładnie wyczyszczony
W końcu zainstalowany... oto gotowy produkt
To będzie długa lektura kilku wskazówek i trików oraz problemów, które miałem, które mogą się przydać każdemu, kto będzie to robił w przyszłości...
1. Okablowanie
Kiedy już rozgryzłem sztuczkę, wypiąłem zielony zestaw wskaźników w 5 minut, ani trochę nie przesadzając. Wiem, że to powinno być łatwe do rozgryzienia, ale dla kogoś takiego jak ja, kto nigdy wcześniej tego nie robił, było to trudne do rozgryzienia. Tylko po to, by pomóc wszystkim nowicjuszom
Zamiana pinów: Jedyną rzeczą, która wydawała mi się nieco zawiła, było w instrukcji okablowania DirtySamurai (link do wątku TUTAJ), biało-czerwony przewód, który wchodzi do zielonego złącza, wymieniony jako wchodzący do tego samego gniazda pinu. Patrząc na schemat, poszedłem z biało-czerwonym przewodem z niebieskiego zestawu wskaźników i przesunąłem go do zielonego. Tylko do wiadomości. Ponadto, biało-czerwony przewód z zielonego zestawu wskaźników był jedynym przewodem, którego nie użyłem. . Jak już wspomniano, jedynym przewodem, który wymagał przedłużenia, był żółto-czarny przewód, który został wzięty z zielonego złącza do niebieskiego złącza. Po prostu pociąłem, połączyłem za pomocą złączy doczołowych i zakleiłem złącza taśmą, żeby być bezpiecznym. Jedynym przewodem, którego potrzebowałem, a którego nie miałem, był zielono-czarny przewód w niebieskim złączu. Wszystko działa dobrze, więc założę, że jest to albo DRL, albo Side SRS. Żadne z nich nie ma mojego samochodu.
Jak usunąłem piny (Kompletny przewodnik dla idiotów
)
Użyłem spinacza do papieru, o średnicy około 2 milimetrów, aby wyjąć piny. Użyłem mojego Dremela i kamienia szlifierskiego, aby zaostrzyć koniec, aby łatwiej wsunąć i nieco zmniejszyć średnicę. Umieściłem również zagięcie do góry na zaostrzonym końcu, aby ułatwić wciskanie. Pierwsza pomoc wizualna:
W ten sposób wyjmujesz piny. Krótka uwaga - Patrząc wstecz, przypuszczam, że można wejść w dolny otwór, jeśli naprawdę chcesz, ale wchodzenie od góry pomaga uniknąć zakładki na końcu pinu, a także ustawia dobry kąt, aby pomóc w odblokowaniu. W ten sposób to zrobiłem i zdecydowanie mogę to zaświadczyć.
Dla każdego górnego i dolnego rzędu znajdują się dwa otwory dla każdego pinu. Chcesz wejść od górnego otworu i skierować się w dół w kierunku dolnego otworu. W tym miejscu przydaje się zagięcie spinacza do góry. Jeśli skierujesz się zbyt wcześnie, trafisz na małą zakładkę na dnie pinu. Zajmuje to trochę czasu, aby ustalić, gdzie go wcisnąć, pobaw się nim. Optymalnie, to jest kąt, który chcesz na nim uzyskać:
Następny krok: Kiedy znajdziesz to miejsce, poczujesz, że trudniej jest wsunąć, a potem się zatrzyma (Właśnie trafiłeś w miejsce, gdzie przewód jest zaciśnięty na złączu... To dobrze!) Trzymając spinacz na miejscu, pociągnij trochę za przewód. Powinien się trochę wysunąć. Teraz wyjmij spinacz i powinien bez problemu wysunąć się. Stwierdziłem, że jeśli spróbujesz zostawić spinacz w środku, masz większą szansę na wyjęcie przewodu zamiast samego pinu (Przekonałem się o tym na własnej skórze
) Jedyne przewody, które nie wysunęły się łatwo, to te, z którymi majstrowałem ostatnim razem, kiedy próbowałem to zrobić.
2. Problemy z zestawem wskaźników
W każdym razie, przechodząc do problemów. Zauważyłem, kiedy go dostałem, że wskazówki paliwa/temperatury były na niewłaściwym miejscu, jakby zrobiły pełny obrót. Obróciłem je ręcznie do miejsca, w którym moim zdaniem powinny być, ale kiedy włączyłem samochód, wskazówka temperatury poleciała w wskazówkę paliwa i utknęła. Więc wyjąłem go i trochę się nim pobawiłem, obracając zgodnie z ruchem wskazówek zegara i przeciwnie do ruchu wskazówek zegara... Kiedy obróciłem go zgodnie z ruchem wskazówek zegara, poszedł do punktu początkowego w porządku. Obracając w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, został zatrzymany przed dalszym obracaniem się w prawo w temperaturze roboczej. Po zdjęciu osłony i zabawie wskazówkami około 5 razy, w końcu zdecydowałem się przesunąć wskazówkę temperatury w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara do punktu początkowego. Musiałem iść pod mały silnik w środku. Kliknęło, kiedy to robiłem, ale zrobiłem to bardzo ostrożnie, nie chcąc niczego zepsuć. Uruchomiłem samochód i zostawiłem go na biegu jałowym... i ku mojemu zaskoczeniu, zadziałało jak urok. Skończyło się na tym, że musiałem obrócić wskazówkę paliwa zgodnie z ruchem wskazówek zegara do punktu początkowego. Oba działają teraz dobrze, więc jeśli ktoś dostanie zestaw wskaźników i zauważy ten problem, oto rozwiązanie
A oto schematy pinów, które mam, w celach informacyjnych.
Oto alternatywna wersja...
Wszystko, co musisz zrobić, to zamienić przewody z lokalizacji pinu na lokalizację pinu, a w kilku przypadkach z zielonego złącza na niebieskie złącze. IIRC musisz przedłużyć 1 przewód. Ponadto, jeśli masz jakieś przewody, nie panikuj. Po prostu sprawdź jeszcze raz, czy wszystko jest w porządku... a jeśli nie jest potrzebne, po prostu je zaślep i nie martw się.
Po pierwsze, musisz wyjąć zestaw wskaźników. Aby to zrobić, musisz usunąć dwie śruby znajdujące się na czarnym plastikowym elemencie wykończeniowym wokół zestawu.
Jeśli po raz pierwszy wyjmujesz ramkę zestawu wskaźników, musisz wziąć nóż do masła lub coś, co mniej prawdopodobnie uszkodzi plastik i wsunąć go wzdłuż dolnej krawędzi. Jest tam przyklejony. Będzie się trochę opierał, ale po prostu nie spiesz się, a wszystko będzie dobrze.
Następnie, aby wyjąć sam zestaw wskaźników, zdejmij 3 śruby (2 na dole, 1 na górze) i przechyl górną część do przodu, aby móc odłączyć złącza. Wyjmij zestaw wskaźników z deski rozdzielczej i umieść to brzydkie MoFo na eBay!:domo:
JAK WYJĄĆ Piny Z ZŁĄCZA
http://videos.streetfire.net/video/dcf2362e-2fdb-493d-84fd-990a014958b4.htmZanim został zainstalowany, po tym jak został naprawdę ładnie wyczyszczony

W końcu zainstalowany... oto gotowy produkt

To będzie długa lektura kilku wskazówek i trików oraz problemów, które miałem, które mogą się przydać każdemu, kto będzie to robił w przyszłości...
1. Okablowanie
Kiedy już rozgryzłem sztuczkę, wypiąłem zielony zestaw wskaźników w 5 minut, ani trochę nie przesadzając. Wiem, że to powinno być łatwe do rozgryzienia, ale dla kogoś takiego jak ja, kto nigdy wcześniej tego nie robił, było to trudne do rozgryzienia. Tylko po to, by pomóc wszystkim nowicjuszom
Zamiana pinów: Jedyną rzeczą, która wydawała mi się nieco zawiła, było w instrukcji okablowania DirtySamurai (link do wątku TUTAJ), biało-czerwony przewód, który wchodzi do zielonego złącza, wymieniony jako wchodzący do tego samego gniazda pinu. Patrząc na schemat, poszedłem z biało-czerwonym przewodem z niebieskiego zestawu wskaźników i przesunąłem go do zielonego. Tylko do wiadomości. Ponadto, biało-czerwony przewód z zielonego zestawu wskaźników był jedynym przewodem, którego nie użyłem. . Jak już wspomniano, jedynym przewodem, który wymagał przedłużenia, był żółto-czarny przewód, który został wzięty z zielonego złącza do niebieskiego złącza. Po prostu pociąłem, połączyłem za pomocą złączy doczołowych i zakleiłem złącza taśmą, żeby być bezpiecznym. Jedynym przewodem, którego potrzebowałem, a którego nie miałem, był zielono-czarny przewód w niebieskim złączu. Wszystko działa dobrze, więc założę, że jest to albo DRL, albo Side SRS. Żadne z nich nie ma mojego samochodu.
Jak usunąłem piny (Kompletny przewodnik dla idiotów
Użyłem spinacza do papieru, o średnicy około 2 milimetrów, aby wyjąć piny. Użyłem mojego Dremela i kamienia szlifierskiego, aby zaostrzyć koniec, aby łatwiej wsunąć i nieco zmniejszyć średnicę. Umieściłem również zagięcie do góry na zaostrzonym końcu, aby ułatwić wciskanie. Pierwsza pomoc wizualna:

W ten sposób wyjmujesz piny. Krótka uwaga - Patrząc wstecz, przypuszczam, że można wejść w dolny otwór, jeśli naprawdę chcesz, ale wchodzenie od góry pomaga uniknąć zakładki na końcu pinu, a także ustawia dobry kąt, aby pomóc w odblokowaniu. W ten sposób to zrobiłem i zdecydowanie mogę to zaświadczyć.
Dla każdego górnego i dolnego rzędu znajdują się dwa otwory dla każdego pinu. Chcesz wejść od górnego otworu i skierować się w dół w kierunku dolnego otworu. W tym miejscu przydaje się zagięcie spinacza do góry. Jeśli skierujesz się zbyt wcześnie, trafisz na małą zakładkę na dnie pinu. Zajmuje to trochę czasu, aby ustalić, gdzie go wcisnąć, pobaw się nim. Optymalnie, to jest kąt, który chcesz na nim uzyskać:

Następny krok: Kiedy znajdziesz to miejsce, poczujesz, że trudniej jest wsunąć, a potem się zatrzyma (Właśnie trafiłeś w miejsce, gdzie przewód jest zaciśnięty na złączu... To dobrze!) Trzymając spinacz na miejscu, pociągnij trochę za przewód. Powinien się trochę wysunąć. Teraz wyjmij spinacz i powinien bez problemu wysunąć się. Stwierdziłem, że jeśli spróbujesz zostawić spinacz w środku, masz większą szansę na wyjęcie przewodu zamiast samego pinu (Przekonałem się o tym na własnej skórze
2. Problemy z zestawem wskaźników
W każdym razie, przechodząc do problemów. Zauważyłem, kiedy go dostałem, że wskazówki paliwa/temperatury były na niewłaściwym miejscu, jakby zrobiły pełny obrót. Obróciłem je ręcznie do miejsca, w którym moim zdaniem powinny być, ale kiedy włączyłem samochód, wskazówka temperatury poleciała w wskazówkę paliwa i utknęła. Więc wyjąłem go i trochę się nim pobawiłem, obracając zgodnie z ruchem wskazówek zegara i przeciwnie do ruchu wskazówek zegara... Kiedy obróciłem go zgodnie z ruchem wskazówek zegara, poszedł do punktu początkowego w porządku. Obracając w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, został zatrzymany przed dalszym obracaniem się w prawo w temperaturze roboczej. Po zdjęciu osłony i zabawie wskazówkami około 5 razy, w końcu zdecydowałem się przesunąć wskazówkę temperatury w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara do punktu początkowego. Musiałem iść pod mały silnik w środku. Kliknęło, kiedy to robiłem, ale zrobiłem to bardzo ostrożnie, nie chcąc niczego zepsuć. Uruchomiłem samochód i zostawiłem go na biegu jałowym... i ku mojemu zaskoczeniu, zadziałało jak urok. Skończyło się na tym, że musiałem obrócić wskazówkę paliwa zgodnie z ruchem wskazówek zegara do punktu początkowego. Oba działają teraz dobrze, więc jeśli ktoś dostanie zestaw wskaźników i zauważy ten problem, oto rozwiązanie
A oto schematy pinów, które mam, w celach informacyjnych.


Oto alternatywna wersja...

Wszystko, co musisz zrobić, to zamienić przewody z lokalizacji pinu na lokalizację pinu, a w kilku przypadkach z zielonego złącza na niebieskie złącze. IIRC musisz przedłużyć 1 przewód. Ponadto, jeśli masz jakieś przewody, nie panikuj. Po prostu sprawdź jeszcze raz, czy wszystko jest w porządku... a jeśli nie jest potrzebne, po prostu je zaślep i nie martw się.