Honda Civic Forums - 7thGenHonda banner
21 - 40 of 128 Posts
Więc tylko po to, żeby się upewnić, zanim kupię klastr, wtyczki klastra 01-02 będą działać, ten przewodnik ma tylko pokazać, jak zmienić piny w istniejących wtyczkach, aby działały z klastrem 03-05?
 
pytanie: mam 02 ex, a mój zestaw wskaźników jest w milach. Więc jeśli kupię zestaw wskaźników 04 w km, czy ponowne przypinanie będzie takie samo, czy jest jakiś problem ze zmianą z mil na km????

Czy ktoś wie?
 
Ok, więc u mnie mam 04 DX 5-biegowy bez obrotomierza. Wyjąłem licznik z 04 EX, podłączyłem i nic się nie stało. Czy muszę zmienić piny w wtyczce, czy może to być po prostu uszkodzony licznik?
 
ok so on mine i have a 04 dx 5spd with no tach i got the cluster out of a 04 ex i plugged it in and nothing happened do i need to repin the plug or could it just be a bad cluster
Stary, nie masz nic do roboty, po prostu przepnij to jak na schemacie i zobacz co się stanie lol, mógłbym ci w tym pomóc, gdybyś wpadł. To proste
 
Właśnie zrobiłem swoje, kontrolki ABS i poduszki powietrznej się świecą, czy myślisz, że instrukcja resetowania DIY zadziała? Mój samochód nie ma bocznych poduszek powietrznych i nie jestem pewien, z czego pochodzi mój zestaw wskaźników?
 
ok, więc mam licznik 05 vp, który nie ma obrotomierza, jeśli dostanę licznik 05 hybrydowy lub ex, który ma obrotomierz, po podłączeniu wszystkiego, czy wszystko, w tym obrotomierz, będzie działać po prostu plug and play, czy będę musiał zrobić jakieś okablowanie:dunno:
2x na to
 
Szukałem w internecie instrukcji DIY dotyczącej licznika EP3... Czy ktoś może mi podać do niej link lub wyjaśnić, jak zamienić licznik z 01EX na licznik EP3... Jeśli ktoś może mi odpowiedzieć... bardzo dziękuję! :tup:
 
Jeśli ep3 jest okablowany tak jak rsx, możesz po prostu dopasować kolory przewodów w większości przypadków. Aby klastr ep3 pasował prawidłowo, będzie wymagało to trochę przycinania i ewentualnej pracy z włóknem szklanym, ponieważ ma inny kształt niż klastry em2.
Chodzi o to, że nie wiem, jak wygląda klastr rsx. lol. :pisschair:
Wiem na pewno, że będzie wymagało przycinania, ale może nie włókna szklanego. hehe. ale w porządku. lol
 
thing is that i dont know how the rsx cluster is. lol. :pisschair:
rzeczą jest to, że nie wiem, jak wygląda klastr rsx. lol. :pisschair:
wiem na pewno, że będzie wymagał przycinania, ale może nie włókna szklanego. hehe. jest w porządku tho. lol
Wystarczy znaleźć wyprowadzenia klastra ep3, a następnie je przepiąć. Istnieje instrukcja wymiany klastra rsx, która powinna być dość podobna. Ale znajdź wyprowadzenia klastra ep3, zanim spróbujesz czegokolwiek.
 
Tak...to było w zasadzie to, czego próbowałem szukać przez cały czas...hehe. Cóż, jeśli nie mogę tego zrobić, to po prostu sprzedam zestaw wskaźników ep3. lol. Wielkie dzięki redsun za próbę pomocy.:tup: Bardzo to doceniłem bracie. Jeszcze raz dziękuję.

Cóż, jeśli ktoś to zrobił, proszę o pomoc. lol
 
Czy jest jakiś sposób, aby pozbyć się kontrolki ABS? Jeżdżę '02 DX i właśnie zainstalowałem licznik '05 EX.
 
Właśnie wypróbowałem reset SRS DIY i to nie zadziałało dla kontrolki poduszki powietrznej, jakieś sugestie?
 
A oto schematy pinów, które mam, dla odniesienia.

Image


Image


Oto alternatywna wersja...

Image
więc zamierzałem to wymienić i wyciągnąłem mój zestaw wskaźników (02 EX). Ku mojemu zaskoczeniu, kiedy go wyciągnąłem i spojrzałem na wiązki przewodów, odkryłem, że mój samochód jest już podłączony dokładnie tak jak na powyższym schemacie dla 04 VP. Widząc, że już pasował do schematu pinów, pomyślałem, że spróbuję (opierając się na teorii, że jeśli moje przewody i klips już pasują do schematu pinów dla 04, powinienem być w stanie bezpośrednio wymienić). Jak można się domyślić w tym momencie, mój samochód działał dobrze, ale zestaw wskaźników nic nie robił. Moje pytanie brzmi więc: czy ktoś ma schematy pinów dla 02 EX, a następnie dla 04-05 EX? Lub jeśli ktoś wie, dlaczego moje okablowanie jest już skonfigurowane jak 04 VP, ale nie włączy zestawu wskaźników 04-05, to byłoby wspaniale.
 
21 - 40 of 128 Posts